... အျမွဳပ္ တစ္သတၱာဟ။
သားတစ္ တစ္သတၱာဟ။
အခဲ တစ္သတၱာဟ။
ဦးေခါင္း ေျခလက္ ခက္မငါးျဖာ တစ္သတၱာဟ ျဖစ္၍
၄င္းငါးသတၱာဟ (ခုနစ္ရက္ ငါးလီ) အလြန္ သတၱာဟ အနည္းငယ္မွ် ရင့္မာခဲ့ျပီး အမိ၀မ္းတြင္ ကြယ္လြန္ခဲ့ပါသည္။
၄င္း၏အသက္၀ိညာဥ္သည္ ပဋိသေႏၶအစ ကလကေရၾကည္ တည္စကပင္ ျဖစ္ခဲ့ေသာ္လည္း ေဖာ္ျပပါ ငါးသတၱာဟအလြန္ ၁၀၊ ၁၂- သတၱာဟ အတြင္း ေသဆံုး၍ သေႏၶ ၂-လေက်ာ္ ၃-လနီးပါးအရြယ္ လူသားေလာင္း ရုပ္ၾကြင္းသာ အမိ၀မ္းတြင္က်န္ခဲ့ျပီး ကံအားေလ်ာ္စြာ ေပတဘ၀ (ဂႏၶဗၺ ေ၀မာနိကၿပိတၱာ) မ်ိဳးတြင္ ျဖစ္ေလသည္။ (ေရွးဘ၀ ေကာင္မႈအက်ိဳးေၾကာင္႔ သုဂတိဘံုကို ပဋိသေႏၶေတာ႔ ေနခြင္႔ရသည္။ ရွင္သန္ခံစားခြင္႔မရဘဲ ေသသြားရရွာသည္။)
အသက္၀ိညာဥ္မဲ့ေသာ သေႏၶသားမွာ ပ်က္က်ရမည္ျဖစ္ေသာ္လည္း တစံုတခုေသာ အေၾကာင္း ( ဥပမာ-ေတေဇာဓာတ္ လြန္ကဲမႈ) ေၾကာင့္ ပ်က္က်မသြားဘဲ တျဖည္းျဖည္း ေျခာက္သြားရပါသည္။ ၄င္း ေျခာက္သြားသည္ႏွင့္ ၂-၃ လအရြယ္ ႀကီးေနေသာ အမိ၀မ္းသည္လည္း ျပန္လည္ပိန္ၾကံဳ၍ သြားကာ ေန႔ေစ့ခ်ိန္ (၄၂-သတၱာဟခန္႔ )တြင္ ဖြားျမင္သည္။ ထိုအခါ မရင့္မာမီ အမိ၀မ္းတြင္းမွာပင္ ေသဆံုးေျခာက္ကပ္သြားရ၍ မႀကီးျပင္းႏိုင္ဘဲ ခက္မငါးျဖာ မ်က္စိ နား ႏွာေခါင္း အရာပါရံုမွ် ရွိသည့္ လူသားေလာင္း အေျခာက္ကေလး ( ၄-လက္မအရြယ္ ) မွ်သာ ေမြးဖြားလာခဲ့ရသည္။
ထိုအခါ၌ ၄င္းလူသားေလာင္းကေလးမွ ဘ၀ေျပာင္း၍ ျဖစ္ေနေသာ ဂႏၶဗၺ (သို႔မဟုတ္) ေ၀မာနိကျပိတၱာမွာ ေလခၽြန္နတ္သူငယ္ ကဲ့သို႔ အသင့္အတင့္တန္ခိုးရွိသျဖင့္
အထက္ပါတို႔ကို ေထာက္၍ လူေျခာက္သည္ အသက္ရွင္ျခင္း၊ အာဟာရမွီ၀ဲျခင္း၊ က်င္လည္လႈပ္ရွားျခင္း မရွိ၊ ၄င္းအား မွီတြယ္စြဲ၀င္ေနေသာ ေ၀မာနိက ေပတ၊ ဂႏၶဗၺ၏ သေဘာသဘာ၀ အတိုင္းသာလွ်င္ ျဖစ္ေၾကာင္း မွတ္သားသင့္ပါသည္။ ( အမိ၀မ္းတြင္းတြင္ ေသဆံုးျပီး ေ၀မာနိကေပတ ဂႏၶဗၺ မျဖစ္၊ သို႔မဟုတ္ မွီတြယ္ စြဲကပ္မႈ မရွိ၍ မထူးမျခား အေသအတိုင္း ေမြး၍ စြန္႔ပစ္ရေသာ လူေျခာက္မ်ားလည္း ရွိေသးေၾကာင္း သိရပါသည္။ ၄င္းလူေျခာက္ျပႆနာကို ေဆးပညာ ရႈေထာင့္မွလည္း ေလ့လာသင့္ေသးသည္။)
ဘဒၵႏၲ တိေလာကသာရ - ဘာသာေရးျပႆနာ စာအုပ္ စာမ်က္ႏွာ-၄၅-၄၆
................................
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=478966722130747&set=a.236423499718405.74381.100000522717272&type=1&ref=nf
No comments:
Post a Comment