Friday, December 13, 2013

လာရာနွင့္လားရာ။


သံသရာတေလ်ွာက္လံုးမွာဘဝေတြအမ်ားႀကီးက်င္လည္ခဲ႕ျပီးပါျပီ။ယခုပစၥဳပန္ဘဝမွာဗုဒၶျမတ္စြာသာသနာနဲ႕ႀကံုေတြ႕ခိုက္မွာရခဲလွတဲ႕လူ့ ့ဘဝကိုလည္းရ ရွိခဲ႕ျပီ။

အခုအခ်ိန္မွာေလာဘေ ဒါသ ေမာဟေတြဆက္ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့အျပန္လမ္းကအပါယ္ေလးဘံုပါ ။ဒါနသီလ သမထနဲ႕ ဘာဝနာတရားေတြပြားမ်ားနိုင္ရင္လူ နတ္ ျဗဟၼာခ်မ္းသာျပန္ရဦးမွာပါ။
အသိဥာဏ္နဲ႕ယွဥ္သတိတရားနဲ႕ဘာဝနာတရားကိုပိုပြားမ်ားနိုင္ရင္နိဗၺာန္ခိ်မ္းသာ ကိုရ ရွိမွာပါ။

လာျခင္း ၂ မ်ိဳးနဲ႕ျပန္ျခင္း ၂ မ်ိဳး ရွိပါတယ္။

(၁)အေမွာင္ထဲကလာျပီးအေမွာင္ထဲကိုျပန္တဲ႕သူ။

အတိတ္ဘဝကကုသိုလ္ေကာင္းမႈ႕ထက္အကုသိုလ္အလုပ္ေတြကပိုမ်ားခဲ႕လို ့ယခုဘဝမွာပင္ပန္းဆင္းရဲစြာေနထိုင္ရျပီး ဘုရားသာသနာနွင့္ေတြ႕ႀကံုရပါေသာ္လည္းဒီဘဝမွာလည္းကုသိုလ္ေကာင္းမႈ႕ေတြကိုေမ့ျပီးဒုစရိုက္ေတြျပုတုန္း မိုက္ေနတုန္းဘဲဆိုရင္ျပန္ရမဲ႕လားရာလမ္းက အပါယ္၄ ဘံု အေမွာင္လမ္းပါ။

(၂)အေမွာင္ထဲကလာျပီးအလင္းကိုျပန္တဲ႕သူ။

အတိတ္ကအကုသိုလ္ကံေတြမ်ားျပီး ကုသိုလ္ကံကနဲခဲ႕လို ့လူဆင္းရဲျပီးဘဝကိုခက္ခဲစြာရုန္းကန္ရေပမဲ႕ယခုဘဝမွာသာသနာနဲ႕ႀကံုေတြ႕ခိုက္ဆရာေကာင္းမိတ္ေကာင္းတို ့နွင့္ဆံုေတြ႕ျပီးဒါနသီလ သမထ ဘာဝနာတရားတို့ကိုေကာင္းစြာႀကိုးစားအားထုတ္ျဖစ္ေတာ့အျပန္လားကလူ နတ္ ျဗဟၼာ နိဗၺာန္ ခ်မ္းသာကို ရမဲ႕အလင္းကိုျပန္ရမွာပါ။

(၃)အလင္းထဲကလာျပီးအေမွာင္ထဲကိုျပန္တဲ႕သူ။

အတိတ္ဘဝကဒါန သီလ သမထေကာင္းမႈ႕ေတြနဲ႕လူျဖစ္လာခဲ႕ရျပီးဘာသာသနာနဲ႕ႀကံုေတြ႕ရေသာ္လည္းစည္းစိမ္ခ်မ္းသာအေပါ ္မွာယစ္မူးျပီးဒုစရိုက္ေတြလည္းလုပ္
သီလကိုလည္းမေစာင့္ထိန္းရင္ေတာ့ျပန္ရမည့္လားရာက အပါယ္ေလးဘံုျဖစ္တဲ႕
အေမွာင္လမ္းပါ။

(၄)အလင္းထဲကလာျပီးအလင္းထဲကိုျပန္တဲ႕သူ။

အတိတ္ဘဝကဒါန သီလ သမထ ဘာဝနာကုသိုလ္ေတြလုပ္ခဲ႕လို့ယခု ဘဝမွာလူခ်မ္းသာလည္းျဖစ္ရျပီးသာသနာနွင့္ႀကံုေတြ႕ခိုက္မွာလည္းဒါန သီလ သမထ ဘာဝနာတရားေတြကိုဥာဏ္အသိသတိနဲ႕ ယွဥ္ပြားမ်ားေနမယ္ဆိုရင္ျပန္ရမည္းအျပန္လမ္းက နိဗၺာန္ေရာက္ေႀကာင္းခရီးလမ္းေႀကာင္းအလင္းလမ္းပါ။

ယခုပစၥဳပန္ မွာေနတဲ႕လူ့ဘဝမွာကိုယ္ဘယ္ကလာခဲ႕သလဲသိဖို ့မလို စဥ္းစားစရာမလိုပါ။

ဘယ္ကိုသြားမလည္းသာအေရးႀကီးဆံုးပါ တရားကိုတ့ျခားမွာသြားရွာဘို ့မလိုပါဘူး။

က္ုယ့္ခႏၶာမွာဘဲရွာပါ။မသိတာနဲ႕စျပီးအသိဥာဏ္နဲ႕ဆံုးရမွာပါ။
အဝိဇၨာပိုက္ကြန္ထဲကတဏွာကိုပါယ္သတ္ျပီးအသိသတိဥာဏ္နဲ႕သံသရာအတြက္မေမ့ႀကဘဲနိဗၺာန္ေရာက္ေႀကာင္းအလင္းလမ္းကိေလ်ွာက္လွမ္းႀကပါစို႔။


ေဗာဓိရိပ္ျငိမ္ေတာရဆရာေတာ္
ဘဒၵႏၲဣႏၵာစရိယ ေဟာႀကားေတာ္မူေသာတရားေတာ္ကို နာယူမွတ္သားေရးသားမ်ွေဝပါသည္ ။

No comments: